Saturday, February 6, 2010

TIADA GUNAKU....ACIT ft. WANZ BARONBROS

batu bara ku rintangi
jalan tanaman duri
masih mampu ku gagahi
walau darahku mengalir
mana bisa ku lupakan
tak mampu ku dagangkan
setiap detik kenangan
ku ukir jadi pedoman
yg dulu ku gelarkan
istana idaman impian
tiada guna ku tangis
mengharapkan yang indah
sedangkan aku tahu
dosa balasnya dosa
tiada guna ku sedih
saat di tinggal pergi
kini aku sedari ini balasan ilahi
untukku
c/o
tiada guna ku merayu
mengharapkan kasihmu
sedangkan aku tahu
payah buatmu
tiada guna ku disini
disini dan masih menanti
kini aku sedari
takdir ilahi
tiada guna ku tangis
mengharapkan yang indah
sedangkan aku tahu
dosa balasnya dosa
tiada guna ku sedih
saat ditinggal pergi
kini aku sedari
ini balasan ilahi
untukku
tiada guna ku merayu
mengharapkan kasihmu
sedangkan aku tahu
payah buatmu
tiada gunaku ku disini
disini dan masih menanti
kini aku sedari
takdir ilahi......

No comments:

Post a Comment


Berita Luar Kain