Friday, November 26, 2010

video

MaKsUd CInta


  • Cinta bererti jika kita benar-benar mencintai seseorang kita tidak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka walaupun sesaat dan merasakan dialah segalanya.
  • Cinta adalah perasaan yang tak dapat dilihat dan di jelaskan tapi boleh dirasai dan jika kita benar benar menyintainya, kita sanggup mati untuk mereka
  • Cinta adalah segalanya.cinta hadir tanpa diundang..keikhlasan rasa cinta membangkitkan seribu kekuatan dalam jiwa dan diri kita. kerana cinta itu memberi sejuta rasa, tidak keterlaluan jika aku katakan cinta itu anugerah yang tidak terhingga....
  • Cinta membuatkan kita merasa bahagia dan selesa bila bersamanya dan kita boleh menjadi diri kita sendiri, tak perlu make up,tidak perlu pakaian mewah semasa dengannya dan dia sentiasa merasakan kita adalah satu satunya insan yang dia sayangi.
  • Cinta adalah menyintai, pengorbanan, kesetiaan, persefahaman,,saling perlu memerlukan dan sentiasa mengambil tahu
  • Cinta adalah mengambil berat tentang orang lain. Iaitu sentiasa menerima seadanya seseorang itu walau apa jua keadaan nya bukan kerana kelebihannya sahaja.
  • Cinta adalah perkongsian suka dan duka. Dia atau kita akan sentiasa ada di sisi dalam apa jua keadaan
  • Cinta adalah persahabatan dan keluargaan
  • Cinta adalah dugaan paling besar tapi manis akhirnya, terpulanglah pada kita bagaimana kita menghadapinya
  • Cinta boleh membuatkan kita mengalirkan air mata.
  • Cinta mampu merubah memberikan kebahagiaan dalam hidup kita
  • Cinta merupakan pencetus corak kebahagiaan dalam hati kita... bila hati dah cinta segalanya menjadi indah...semakin indah.... terus indah....
I love Allah....I love my family and I Love u all.......

Gadget Idaman



Mak,,,,Nak Ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahhaha...
Bole X??????????????????????????




psp pink,,,wawa aku nak ni,,,,cantek gile dol...



macbook air,mahal gila bapak n klu ade duit aq memang akan bli,,hahahah
ipod touch,,satu gadget yang canggih n manggih....
alat untuk berhubung,,hahahha,,,iphone,,memang superb beb
ipad,,makkk nak ini....
xde bende nie susah weh

first gadget yang aq akan bli bai,,,

Thursday, November 11, 2010


Get your own Poll!

Friday, November 5, 2010

HapPy DeePaVaLi


happy deepavali kepada yang menyambutnya...

Wednesday, November 3, 2010

sayang mak saya


Siapalah daku tanpa dirimu
Walaupun kau sering memarahiku
Daku tidak pernah kecewa
Kata-katamu bak mutiara
Kerana ku tahu disebalik kekatamu itu
Terselindung secebis kasih seorang Ibu terhadap anaknya...
ku pasti setiap nasihat itu adalah untuk
kebaikan diriku...
Mengajarku erti sebuah kehidupan

Ibu….
Daku telah banyak berdosa kepadamu
Dapatkah daku membalas jasa baktimu
Yang laksana pepasir di pantai
Yang telah menyabung nyawa demi melahirkan diriku
Yang tidak jemu-jemu mendengar tangisanku semasa kecil
Dan menatap wajahku yang hina ini...

Tuesday, November 2, 2010

goyang bali...

kenangan..........................


*bercinta memang mudah
untuk dicintai juga memang mudah
tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cinta
memang sukar diperolehi
satu-satunya cara untuk kita perolehi kasih sayang
ialah jangan menuntut agar kita dicintai
tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan apa apa balasan!!!

*kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan
jatuh cinta
namun apabila sampai saatnya itu
raihlah dengan kedua tanganmu
dan jangan biarkan ia pergi dengan sejuta tanda
tanya di hatinya..

janji padamu....exist dedicate for nur aleeza

tetibe je enda msg aq kat fb,,die tnye aq,,moksu lirik nie lagu ape eh,,
nie bg satu baris jerk pastu suh aq teka,,,
gilo mencabaq....
dengan menggunakan seluruh tenaga aq,,aq pown memikirkan la,,,
wupenye lagu exist...
die kte die lpe tajuk lagu nie...
nie musti kes teringat lagu cinta ngan cik buncet..
wahahhahaha...
chiaoy..




Tiada kusangka sejak detik itu
Kau membuka pintu kamar dihatiku
Cinta yang terhampar satu tika dulu
Bersinar kembali
Pandainya dikau mencuri hatiku
Dengan kejujuran dan tingkah lakumu
Memberikan aku satu keyakinan
Mendungkan berlalu

Akan kupertahankan cinta ini
Demi kesetiaan kupadamu
Akan kutempuhi onak duri
Demi untukmu bidadari
Percayalah janjiku ini

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni

Akan kupertahankan cinta ini
Demi kesetiaan kupadamu
Akan kutempuhi onak duri
Demi untukmu bidadari
Percayalah janjiku ini

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni

Berita Luar Kain