Wednesday, January 5, 2011

KenapE??????



KENAPA kau begitu
KENAPA kadangkala kau begitu sayang padaku
KENAPA kadangkala kau benci padaku
KENAPA kadangkala kau begitu ambil berat tentangku
KENAPA kadangkala kau buat seperti kau tidak pernah mengenaliku
KENAPA kadangkala kau begitu ceria bila bersamaku
KENAPA kadangkala kau begitu dingin bila bersamaku
KENAPA kau buat aku begini
KENAPA kau suka benar membuat aku tertanya
KENAPA kau membuat aku merana sebegini rupa

wahai KAMU,,tolonglah jangan menyeksa AKU seperti ini...
kerana AKU juga manusia biasa..
jika KAMU,betul2 tidak suka,,
katakan lah dengan jelas kepada AKU...
usah KAMU membuat diri sendiri dan juga aku tertanya -tanya tentang persoalan yang tentu - tentu ada JAWAPANNYA..

AKU harap KAMU mengerti apa yang AKU ucapkan disini


маточкові любові

No comments:

Post a Comment


Berita Luar Kain