Sunday, January 2, 2011

Pabila Aku Gila!!!!!!!!!!!!



kejadian : di rumahku syurgaku,seremban 2

aku : yang,smalam mak baru cite kat kite,,,rupenye selama nie mak tipu kite semua...

ayang : tipu ape????

aku : rupenye selama nie,kite ade sedare kembar...

ayang : haaa,spe???

aku pown dgn bangge nye,,menyebot.. manohara odelio pinot...

haha...

pe lagi,,kono maki la...

ayang berkate : pale otak ko,,nk manohara jer...

pas2..

aku : kalu manohara x bley,,dd pown jdk la..(diana danielle)

selepas 1 minit,,aku terus dipulaukan kerana telah menjadi gila!!!!!!!!!!!

:)


kejadian ke2

malam..



aku : boy,ko tau x selama nie wan ade rahsiakan satu bende,,

boy :pe die???

aku : sebenanye aq nie sedare kembar manohara....

boy : ah,,isap ko ar...

selepas setengah masa jam,,,
aq tros ditasikkan oleh famly ku,,(tadi pulau)
hahahahhaha..

kesimpulannya,,
hari ini aku mmg gila!!!!!!!!


BAGI YANG X TAU,,NIE LA MANOHARA,,SAUDARA KEMBARKU(JOKE)HAHA

No comments:

Post a Comment


Berita Luar Kain